donderdag 27 juni 2024

Alexander Olbrechts - Bellis en het beest

 

Mijn allereerste korte verhaal van Alexander Olbrechts. Ik mocht het lezen op uitnodiging. Het werd daarnaast ook door iemand heel erg aangeraden. Nou, ik heb het verslonden. Het verhaal was zeer prettig om te lezen qua taal. Het bleef boeien en ieder hoofdstuk weer een wending. Het pesten en de verschillende personages duidelijk uitgewerkt en intens om te beleven.

Luguber, aantrekkelijk geschreven en zoveel wendingen alle ingredienten voor een boeiend verhaal voor mij en dat maakt me nieuwsgieriger naar wat er nog meer van Alexander Olbrechts is verschenen.
Voor mij dus 5 sterren en hopelijk nog veel meer om te mogen lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

updaten/aanpassen

 Het is even geleden, maar ik ben deze blog aan het updaten. Er stonden meer dan 150 recensies, maar zonder zoektermen/ labels erbij. Dit ko...