maandag 1 juli 2024

Een passievolle zomer

 Ik las dit boek voor de leesclub van de boekenreizigers.

Anne staat op het punt om een lange reis te gaan maken op het punt dat haar vader in het ziekenhuis ligt.
Hij vraagt haar om zijn restaurant Passie aan zee draaiende te houden. Haar vriendinnen vertrekken naar Ibiza, terwijl in Nederland ook een hittegolf is voorspeld. Anne zal er alles aan moeten doen om deze week niet een ramp te laten worden. Gaat dit lukken?
Deze novelle kent een prettige schrijfstijl, het brengt je in zomerse sferen en leest lekker weg in deze warme dagen.
Het verhaal kent diverse thema's als onvoorwaardelijke liefde, drama, luchtigheid. Het heeft voor mij de kenmerken van een feelgood en was een heerlijk tussendoortje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zomerlezen

 Dit is mijn allereerste blog, maar ook mijn allereerste keer Zomerlezen. Ik ben erg aan het zoeken naar hoe ik het aan moet pakken. Ondertu...